loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تصویری از ملائکه و ابلیس

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده محمدباقر شریعتی سبزواری

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 264

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77242 10003022
26,000 23,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر با تکیه بر آیات قرآن و روایات معصومین (ع) به بیان تصویری از ملائکه و ابلیس پرداخته است.

مطالب این کتاب در پنج بخش ارائه شده است:

بخش اول کتاب در مورد عناوین «امکان وجود ابلیس و موجودات نامریی، اجسام محسوس و نامحسوس، کشف جهان ضد ماده، دلایل عینیت موجودات غیبی» بحث می کند.

در بخش دوم «مفهوم شیطان جنی، ابلیس در کتابهای آسمانی، ابلیس در فرهنگ یهود و نصارا، ابلیس و شیطان در قرآن، صفات ابلیس و کاربرد واژه شیطان در روایات» را می خوانیم.

بخش سوم به «ابلیس از فرشتگان یا جنیان، دلایل فرشته بودن ابلیس، دلایل جنی بودن ابلیس، فرق ملائکه و ابلیس، تبار و نسل ابلیس، ملائکه آفرینشی از نور، ملائکه مأموران الهی، ملائکه یا ارواح انسان و تمثیلی بودن قصه آدم» پرداخته است.

در بخش چهارم در رابطه با «ابلیس دشمن آگاه انسان، ترفندهای شیطانی، تضاد شیطان و فرشته در مأموریت، محدوده سلطه شیطان، کمین گاه ها، ریاست طلبی و تحلیلی از علامه نراقی» مطالبی به رشته تخریر درآمده است.

بخش پنجم مطالبی درباره «فلسفه آفرینش ابلیس، نقش شیطان در قانون علیت، سرانجام ابلیس و جنودش از منظر قرآن، مهلت یافتن ابلیس از منظر قرآن و روایات، انضار و یاران شیطان، سپاه ابلیس، شاخصه های حزب شیطان، ولایت شیطان و شیطان و آسیب پذیری افراد جامعه» را در خود جای داده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما