loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آمریکا منفی بیست: افول آمریکا به روایت آمارهای بین المللی

در حوزه های اجتماعی، بهداشت و سلامت، اقتصادی و سیاسی

5 (1)

ناشر دانشگاه جامع امام حسین (ع)

تحقیق و تنظیم کتاب رضا قیومی پور

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 160

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77269 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
30,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

رتبه بندی های بین المللی یک فنآوری حکمرانی برای هدایت کشورها به سمت نقاط برجسته ای است که این رژیم های سنجش به مثابه خط کش و نشانگر رشد پیش پای ملت ها و دولت ها می گذارد. طراح این نرم افزارهای سنجش وضعیت پیشرفت، پایشگر و سنجش گر و منتشر کننده نتایج این اعداد و آمار در مورد کشور آمریکا، خود آمریکایی ها یا سازمان های بین المللی وابسته به این کشور هستند.

بررسی آمارهای مهمی مربوط به حوزه سلامت، کار، اقتصاد، امنیت و ... به صورت متعدد یک معنا را نشان می دهد؛ آمریکا و عمده کشورهای غربی دارای بدترین جایگاه و رتبه بین المللی هستند. به تعبیر عددی جزء بیست کشور پایین جهان قرار دارند.

کتاب «آمریکا منفی بیست» در دنباله کتاب «ایران بیست» به بررسی تعداد محدودی از آمارهای بسیاری است که بیانگر بی اطلاعی ما ایرانیان و بسیاری از جهانیان از قهقرای آمریکایی است.

«در داخل خود آمریکا مشکلات فراوان است. آن روز به نظرم در یک جلسه ای، در اوایل ماه رمضان این را گفتم که وزارت کشاورزی آمریکا رسماً اعلام کرده است که 41 میلیون نفر در آمریکا با مشکل گرسنگی دست و پنجه نرم می کنند؛ وضع آمریکا این است، وضع اقتصادی آمریکا این است. 22000 میلیارد دلار بدهکاری دولت آمریکا است -22 تریلیون- افسانه ای است، اصلاً این رقمها، رقمهای غیر قابل تصوّر است. اینها گرفتاری هایشان است، آن وقت این آقا برای ملّت ایران دلسوزی میکند، می گوید ما خوشبختی و سعادت و اشتغال ملّت ایران را می خواهیم؛ برو خودت را درست کن، اوضاع خودتان را اگر می توانید رو به راه کنید. آمریکا در جرائم همراه با خشونت، در دنیا رتبه ی اوّل است؛ در مصرف موادّ مخدّر در دنیا، در رتبه ی اوّل است؛ در کشتار مردم خود کشور، در دنیا در رتبه ی اوّل است؛ در کشتار مردم به وسیله ی پلیس آمریکا، در دنیا در رتبه ی اوّل است. آمارهایی که دارند [نشان می دهد که] در همین هشت ماه گذشته 830 نفر از مردم آمریکا به دست پلیس در خیابان کشته شده اند؛ وضع اجتماعی این دولتی که برای ملّت ایران شاخ و شانه می کشد، اینها است.»

امام خامنه ای 14 خرداد 98 حرم امام خمینی (ره)
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمد

فوق العادس...

17 آبان 1398

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما