loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چشم انتظاری

ناشر کتاب نیستان

نویسنده سید مهدی شجاعی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 116

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77296 10003022
79,000 75,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سید مهدی شجاعی سال هاست که در مقام نویسنده به عنوان خالق بخشی از زیباترین نثرهای ادبی و حس برانگیز در حوزه ادبیات دینی در ایران شناخته می شود. نثرهایی به غایت ساده و البته عاشقانه که بسیاری از آنها دهه هاست که در میان نسل جوان به عنوان آثاری جدایی ناپذیر از زندگی و احساس آنها به شمار می آید و تجدید چاپ های متعدد آن نیز گواهی بر این مدعاست.

آنچه در این اثر با آن رو برو می شویم نه یک متن احساس برانگیز صرف است که نویسنده سعی کرده احساس و احترام و نیز بینش و آگاهی دینی نسبت به امام زمان (عج) را با هم تلفیق و با زیباترین شکل ممکن در متن بگنجاند.
این متون از سوی دیگر با حجمی کوتاه و در فصولی متعدد ارائه شده است. راز این کوتاه بودن را می توان در تأثیر آنی آنها جستجو کرد و وقت کمی که برای خوانش آن می بایست صرف کرد و البته فرصت مغتنمی که پس از این خوانش کوتاه مدت به شکلی بسیط در اختیار مخاطب قرار می گیرد تا بتواند درباره آنچه ار مقابل چشمانش گذشته است در ذهن خود به تفکر بپردازد و به آن بیاندیشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما