loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیره معصومین در بزرگداشت امام حسین (ع) و عاشورا

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده مهدی اکبرنژاد | پیمان صالحی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 208

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77319 10003022
28,000 25,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

به گواهی تاریخ، مهم ترین حوادث جهان پس از گذشت اندک زمانی، کهنه می گردد و نام بزرگ ترین قهرمانان و نام آوران دنیا پس از چندی به فراموشی سپرده می شود و چنانچه گاهی هم بر زبان آورده شود چندان تأثیری در دل ها ایجاد نمی کند؛ امّا سال ها و سده ها از پی هم می آیند و حماسه نینوا، مکرّر در مکرّر و نسل به نسل، هم چنان شورانگیز ادامه یافته و منتقل می شود؛ حادثه ای که پس از گذشت بیش از هزار و سیصد سال هنوز شور می آفریند، تحرّک ایجاد می کند و ملت ها را به خروش درمی آورد.

در این میان، آنچه بیش از همه واقعه کربلا را پرفروغ و سازنده جلوه گر کرده، سیره معصومین (ع) و جهت گیری های آنان در قبال این رویداد عظیم بشری است. این نوشتار، پژوهشی دربارهٔ این سیره با استناد به منابع معتبر و دست اول روایی و تاریخی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما