loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

من می توانم

ناشر مهرسا

نویسنده لوری رایت

مترجم شبنم حیدری پور

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 24

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77355 10003022
32,000 30,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

به نظر شما کودکتان می تواند خیلی کارها را خودش انجام بدهد؟

امیدواریم جوابتان به این سؤال مثبت باشد! ولی فراموش نکنید که حتی وابسته ترین بچه ها هم به یادآوری نیاز دارند. وقتی برای بچه ها فرصت خوبی فراهم کنیم، آن ها توانایی هایشان را در انجام کارهای مربوط به خودشان نشان می دهند.
در عین حال خیلی طبیعی است که آن ها به توانمندی شان شک کنند و از خودشان بپرسند که آیا می توانند کارهای سخت را انجام بدهند یا نه. تسلط به احساسات برای افراد کم سن و سال کار راحتی نیست، به همین علت بچه ها به کمک ما نیاز دارند! این عنوان کتاب به بچه ها یاد می دهد که آن ها شجاع و قوی هستند، پس باید تردیدهایشان را کنار بگذارند و از پس انجام کارهای سخت بربیایند.
به فرزندانتان اعتماد به نفس را بیاموزید، این هدیه ای است که تمام عمر برایشان ماندگار می شود.از آن جایی که معلم ها و والدین سخت ترین مسئولیت را بر دوش دارند، این کتاب برای هردوی آن ها مناسب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما