loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

گفتمان معاصر 6: آتش به اختیار: کار فرهنگی خودجوش و تمیز

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77458 10003022
7,000 6,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«گفتمان معاصر»، عنوان سلسله نوشتارهایی است در تبیین کلیدی ترین مفاهیمی که مورد نیاز جامعه امروز ماست و در بیانات رهبر حکیم انقلاب اسلامی مورد توجه یا اشاره قرار گرفته است. این نوشتارها بر آن است که ترسیمی جامع، مستند، کوتاه و ساختارمند در باب این مفاهیم ارائه دهد تا تفسیری متقن و معتبر از این مفاهیم، پیش روی اندیشه ورزان و فعالان جبهه فکری انقلاب اسلامی قرار داشته باشد.

بازخوانی و نصب ­ العین قرار دادن فرمان آتش به ­اختیار، برای جوان مومن انقلابی، ضروری می­نماید، مخصوصاً اینکه علی­رغم وضوح این فرمان ­ روشن، درک­ ها و تلقی ­های نادرستی از این مفهوم، در فضای نخبگانی و توده­ ای صورت گرفت. لذا یک گفتار از کتابچه ­ های «گفتمان ­ معاصر»، به تبیین این مقوله اختصاص یافت.
بعد از چاپ پنج عنوان کتابچه «گفتمان معاصر» توسط انتشارات انقلاب اسلامی، گفتمان 6 با عنوان «آتش ­ به ­ اختیار؛ کار خودجوش فرهنگی­ تمیز» منتشر شد. این کتابچه حاوی 10 سرفصل زیر می باشد:

1. طرح مسئله
2. چیستی آتش­ به ­ اختیار
3. ضرورت راهبرد آتش ­ به ­ اختیار
4. فلسفه ­ استفاده از تعابیر نظامی در عرصه­ فرهنگ
5. چرایی طرح مفهوم آتش ­ به ­ اختیار
6. مرزشناسی آتش­ به ­اختیار
7. مخاطب آتش ­ به ­ اختیار
8. یک آسیب در فرهنگ سیاسی ما
9. چند مصداق آتش­ به ­ اختیار
10. آتش­ به ­ اختیار در کلام امام خمینی (ره)
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما