loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روزنه ای به آگاهی: نگاهی به نامه حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) به عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب «روزنه ای به آگاهی»، مجموعه ای از مقالات علمی به قلم اساتید و پژوهشگران برجسته عرصه علوم سیاسی و روابط بین ­الملل و علوم اسلامی است، که به کوشش معاونت پژوهش و آموزش موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی تدوین و تولید شده و توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر شده است.

این کتاب در دو بخش به بررسی و تبیین نامه مزبور و ارزیابی اثرات آن می­ پردازد. بخش اول کتاب با عنوان «تحلیل و بررسی نامه در بستر متحول نظام جهانی»، حاوی مقالات «تحلیلی بر مضامین و محورهای عمده نامه» نوشته دکتر همایون همتی، «جایگاه و پیامدهای نامه در نظام بین الملل معاصر» اثر دکتر رضا سیمبر، «پیامی با پیامد واسازی نظم بین المللی موجود» تألیف دکتر سیدجلال دهقانی فیروزآبادی، «رمزگشایی از پیش فرض های فلسفی نامه» نگاشته دکتر مظفر نامدار، «گفتمان بیداری وجدان های خفته، درآمدی بر بیداری جهانی» به قلم دکتر سید احمد رهنمایی، «بررسی تحلیلی وجوه نامه از منظرهای مختلف» اثر دکتر احمد رهدار، «پیام امام خمینی به گورباچف و تحلیل مقایسه ای آن با نامه» تألیف دکتر جهانگیر کرمی و «رویکرد فطری نامه علیه اسلام هراسی» به قلم دکتر ارسلان قربانی شیخ نشین است، که غالباً با رویکرد سیاسی و روابط بین المللی نگاشته شده و خود نامه رهبر معظم انقلاب را در کانون توجه قرار داده اند، می کوشند به جایگاه و نقش این نامه در بستر متحول نظام جهانی و در ارتباط با تحولات جریان ساز دوران معاصر بنگرند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما