loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

افسانه سنباد

ناشر کتابستان معرفت

نویسنده دن جانسون

مترجم ریحانه حسنوی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 82

معرفی کوتاه

داستان این کتاب از سندباد درباره تلاش او برای آزمودن پسر ناخلف پادشاه است که از سوی پادشاه همچین دستوری گرفته است؛ حبیب تنها در صورتی می تواند جانشین پدرش در منصب پادشاهی شود که از این آزمون سربلند بیرون بیاید و شخصیتش دچار تغییر شود.

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77594 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سنباد (قهرمان افسانه ای دریاهای آزاد) در زمان خودش با ماجراهای زیادی روبه روشده است ، اما وقتی درخواست کمک یکی از دوستان قدیمی اش به نام حاکیم (پادشاه هسیس) را می پذیرد بیش از هر زمان دیگری با چالش مواجه می شود.
شاهزاده حبیب (پسر حاکیم) فردی لجباز و خودسر است و کنترل او توسط پدرش روز به روز سخت تر می شود. حاکیم می داند که اگر حبیب به سرکشی خود ادامه دهد هرگز شایستگی لازم پادشاهی هسیس را به دست نمی آورد. او در حالی که نگران سرنوشت و رفتار های پسرش است از سنباد می خواهد که حبیب را از این وضعیت نجات دهد.
سنباد ایمان دارد که پسر حاکیم می تواند تغییر کند، اما وقتی حبیب او و خدمه کشتی اش را در تنگنا می اندازد و باعث سفری خطرناک می شود، سنباد در این باور مردد می شود و تصمیم می گیرد که پسر حاکیم رابیازماید. آیا شخصیت شاهزاده حبیب تغییر می کند و تبدیل به همان فردی می شود که پدرش می خواهد؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما