loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مقالاتی از اندیشه نامه انقلاب اسلامی - جلد اول

تبیین اندیشه انقلاب اسلامی از منظر حضرت امام خمینی (قدس سره) و حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77602 10003022
75,000 67,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

"اندیشه نامه انقلاب اسلامی" دارای 102 مدخل اصلی است که به تبیین ابعاد مختلف مواضع فکری، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و ... انقلاب اسلامی می پردازد. اکنون بیش از 80 عنوان از مقالات در شورای علمی "کندخوانی" شده و بیش از نیمی از این تعداد، اصلاح و تکمیل شده و بار دیگر در شورای علمی "تندخوانی" شده است. از میان این مداخل به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز گام دوم انقلاب اسلامی، مقالاتِ 15 عنوان از مداخل در کتاب حاضر با عنوان جلد اول «مقالاتی از اندیشه نامه انقلاب اسلامی» با تیراژ محدود و تنها یک بار برای بهره برداری مراکز و محققان انقلاب اسلامی منتشر میشود تا در عینِ حال فرصتی برای دریافت نظرات و دیدگاه های صاحبنظران هم فراهم شده باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما