loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک

ناشر آریانا قلم

نویسنده آلن دیب

مترجم فواد معصومی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 312

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77661 10003022
215,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب "طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک"، مدت هاست در بین کتاب های بازاریابی در سایت آمازون رتبه نخست فروش را به خود اختصاص داده است و بدون نیاز به مطالعه منابع دیگر، شما را قادر به تدوین طرح بازاریابی خواهد کرد … .

از آنجا که درحال خواندن این متن هستید، احتمالاً شما هم نیاز به داشتن طرح بازاریابی در کسب و کار خود را احساس کرده اید. شاید هم به این فکر می کنید که اصلاً نیازی به آن دارید یا خیر؟ باید بگویم اگر با مشتری سروکار دارید و برای بهبود و گسترش این ارتباط معتقد به استفاده از فعالیت های بازاریابی هستید، بله، نیاز دارید. اما این کتاب چطور به شما کمک می کند؟ قرار است در کنار هم طرح بازاریابی شما را به 9 قسمت تقسیم و با گذر از هر فصل کتاب، به کمک خودتان، یکی از آن بخش ها را کامل کنیم. در واقع وقتی به پایان کتاب برسید، طرح بازاریابی یک صفحه ای شما هم کامل شده و آماده اجراست، به همین سادگی. کافی است این صفحه را در طول سال مقابل خودتان قرار دهید و به آن عمل کنید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما