loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نیمه پنهان مکران

5 (1)

ناشر عهد مانا

نویسنده محمدهادی حیدری نسب

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 216

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77709 10003022
120,000 108,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

"نیمه پنهان مکران" سفرنامه ای است در سواحل شمالی دریای عمان و در میان خانه ها و شهرهای جنوب شرقی ایران؛ سیستان و بلوچستان. سفرنامه ای برای شناخت اعتقادات مردمان آن دیار که به خون گرمی و محبت چهره اند.

نویسنده در این اثر با نثری روان، به گفتگوی میان مذاهب شیعه و اهل سنت پرداخته و در صفحات این کتاب با عالمان اهل سنت در موضوعات مختلف اعتقادی سخن گفته و شنیده است. مؤلف نشان داده است که حفظ وحدت، نه فقط در خانه نشستن است و می توان با رعایت احترام متقابل و بر اساس قرآن و روایات مورد قبول طرفین، از عقاید خود دفاع کرد و نظرات مخالفان را به چالشی جدی کشید. جایی که خرافات، زندگی برخی مردمان آن دیار را به مرز نابودی کشیده و نیاز به معارف اهل بیت، چون آبی گوارا در کویر تشنگی، بیداد می کند.
نویسنده در میان این گفتگوهای مفید، آثار تاریخی و دیدنی سیستان و بلوچستان را به مخاطبان خود معرفی کرده است؛ کتاب، در واقع سفری است از دل تاریخ به فرهنگ معاصر مردمان سیستان و بلوچستان.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما