loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برنامه ریزی محرومیت زدایی

ناشر شهید کاظمی

نویسنده محسن رفیعیان

سال نشر : 1390

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

اثر حاضر، مبانی، اصول، فنون و روش های علم «برنامه ریزی در جهت محرومیت زدایی» از مناطق محروم است که با رویکردی به مشارکت نهادهای مردمی و به منظور استفاده «اردوهای جهادی» تدوین یافته است.
نگارنده معتقد است که فعالیت های فرهنگی و تبلیغی، همواره نیازمند زمینه های اقتصادی و زیرساختی مناسب است و مسلما بدون فراهم آوردن ملزومات زندگی در حد استاندارد، نمی توان از آن جامعه انتظار داشت که بدون توجه به نیازهای اولیه زندگی، در راستای کمال انسانی خود گام بردارند.
نگارنده ابتدا مقدمه ای نسبتا مفصل را در شناخت ماهیت اردوهای جهادی و ساختار آن ارایه نموده و سپس به مباحث اصلی کتاب و به دنبال آن ارایه نمونه ای واقعی از یک برنامه ریزی پرداخته است.
در پایان نیز گزیده ای از سخنان رهبر انقلاب اسلامی درباره محرومیت زدایی و مبحثی در زمینه آشنایی با پارادایم های فلسفی تاثیرگذار در مطالعات برنامه ریزی پیوست شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما