loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رهبری خدمتگزار - جلد اول: پارادایم نوین رهبری از دیدگاه اندیشمندان مدیریت

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77763 10003022
9,100 8,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

هدف از این تحقیق، بررسی چرایی، چیستی و چگونگی رهبری خدمتگزار از دیدگاه امام خمینی (ره) و ارائه یک الگوی جامع در این زمینه می باشد. در این تحقیق که یک پژوهش بنیادی از نوع توصیفی ـ اکتشافی است، از روش تحلیل مضمون استفاده شده است.
برای گردآوری و شناسایی مضامین مرتبط با رهبری خدمتگزار، نخست مبانی نظری مورد بررسی قرار گرفته، سپس با بررسی و مطالعه کامل دوره 22 جلدی صحیفه امام، مضامین استخراج شده است.
الگوی استخراج شده از صحیفه امام (ره) دارای 15 مضمون فراگیر (پاردایم فکری و مبانی فلسفی رهبر، نگرش های رهبر، انگیزه و نیت رهبر، اصول حکیمانه رهبر، رفتار خادمانه رهبر، نتایج و بازخورد رفتار خادمانه رهبر و روابط میان آنها)، 35 مضمون سازمان دهنده و 110 مضمون اصلی و 22 مضمون فرعی می باشد.
این الگو با برخی از الگوهای مطرح در زمینه رهبری خدمتگزار مقایسه شده و پیشنهادهایی برای تحقیقات آینده ارائه شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما