loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الگوی رهبری امام خمینی (ره)

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده عباس شفیعی

سال نشر : 1391

تعداد صفحات : 233

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77767 10003022
4,400 4,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

رهبری الهی و معنوی امام خمینی (ره) در عصر حاضر پدیده ای منحصر به فرد است که نظریه پردازان جهان معاصر را مسحور و متعجب ساخته است.
تدوین و بررسی الگوی رهبری آن مرد فرزانه می تواند سرمشقی نیکو برای رهبران و مدیران اسلامی در سطح کلان و خرد باشد. این الگو با مدل حاکمیت و مدیریت رسول خدا (ص) بر قلوب در صدر اسلام، قرابت و شباهت بسیاری دارد و از این جهت می تواند مدلی کارساز برای دولتمردان و رهبران کشورهای اسلامی باشد.

در این اثر نخست واژگانی چون مدیریت، رهبری، سبک رهبری، سبک شناسی رهبری امام خمینی (ره) بررسی شده اند. رویکرد امام راحل به مسئله رهبری و مفاهیم رهبری همچون خدمتگزاری، برادری، ایثارگری و بصیرت دهی، از دیگر مباحث این کتاب است.
الگوی مدیریت بر قلوب به عنوان الگوی رهبری امام راحل شناخته شده که دارای عناصری همچون « انگیزه الهی»، « تکلیف مداری» و « مردم داری» است. در پایان، مباحث ویژه الگوی رهبری امام خمینی(ره) با تحلیل مسائل مهم دوران مدیریت و رهبری ایشان مطرح گردیده و مبانی دینی آنها بررسی و تحلیل شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما