loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

راهنمای خواندن لویاتان هابز

راهنمای متون کلاسیک

ناشر ترجمان علوم انسانی

نویسنده لوری ام. جانسون بگبی

مترجم مجتبی هاتف

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 248

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77814 10003022
148,000 133,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

لویاتان، اثر سترگ و نام ‌آشنای توماس هابز، اولین شرح جامع دربارۀ دولت مدرن، ویژگی‌ها و کارکردهای آن است که مبنای بسیاری از نظریه‌های مهم فلسفۀ سیاست قرار گرفته است. نام کتاب برگرفته از موجودی است که وصف آن در «کتاب ایوب» آمده: لویاتان هیولایی است که خدا برای اثبات قدرت نامتناهی خویش خلق کرده؛ لویاتان سلطان همۀ جانوران متکبر است. هابز حکومت را به چنین هیولایی تشبیه می‌کند و اجزای مختلف آن و کارکرد هریک و روابطشان با هم را به ‌تفصیل توضیح می‌دهد.

کتاب حاضر، پس از مروری بر زندگی هابز و ارائۀ نمایی کلی از محتوای لویاتان، فصل به فصل این اثر را بررسی می‌کند و فهم روشنی از دشواری‌های آن به دست می‌دهد. در فصل پایانی، تفسیرها و تأثیرهای کتاب هابز بر فلسفۀ سیاسی بررسی می‌شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما