loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

هر برند یک قصه است

روایت در کسب و کار - 2

ناشر نشر اطراف

نویسنده دانلد میلر

مترجم رسول بابایی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 215

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77815 10003022
107,000 101,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«هر برند یک قصه است»، کتاب دوم از مجموعه کسب و کار نشر اطراف، مراحل هفتگانه قصه گویی مؤثر را برای معرفی و موفقیت محصول یا خدمتی که به مخاطب عرضه می کنیم، به زبانی ساده توضیح می دهد.
این کتاب گزارشی رسمی و خشک از آخرین یافته های علمی در حوزه بازار یابی نیست و راهکاری ساده، اصولی و آسان یاب برای ساخت قصه برند پیش پای ما می گذارد.

آدم ها دوست دارند درگیر قصه ای بزرگ تر از قصه خودشان بشوند. برندهایی که مشتری ها را در دل روایتی بزرگ تر قرار می دهند، ارزش محصولات شان را بالا می برند. آیا برندتان به قصه عمیق تری منتهی می شود؟ آیا محصول تان برای مشتری ها مثل ابزاری هست که برای مقابله با چیزهای ناخوشایند از آن کمک بگیرند؟ آیا قصه برند شما راه حلی برای مشکل بیرونی، درونی و فلسفی مشتری ارائه می دهد؟

مخاطبان دیگر علاقه ای به شنیدن قصه برند یا قصه موفقیت شخصی کارآفرینان ندارند؛ آن ها تشنه قصه ای هستند که قهرمانش مشتری باشد، نه برند.

کتاب «هر برند یک قصه است» هم به آفرینندگان برندها یاد می دهد چطور قصه شان را روشن و شنیدنی به گوش مشتری برسانند، هم حقیقتی مهم تر از این را یادشان می اندازد که «مشتری ها معمولاً اهمیتی به داستان شما نمی دهند؛ مهم داستان خودشان است.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما