loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

علم النفس از دیدگاه اندیشمندان مسلمان

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده رحیم ناروئی نصرتی | حسن عبدی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 280

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77828 10003022
180,000 171,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتابی را که در دست دارید، دارای دو بخش است.
در بخش اول مهم ترین مسائل علم النفس فلسفی را با زبانی ساده برای دانشجویان رشته روان شناسی در سطح کارشناسی معرفی می کند. مباحثی چون تعریف نفس، چیستی نفس، دو ساحتی بودن انسان، تجرد نفس، کمال نفس و جاودانگی نفس را با اتکا بر روش عقلی و فلسفی آشکار می سازد.این بخش نگاهی متفاوت با رویکرد موجود در روان شناسی معاصر دارد که محصول کاربست صرفا روش آزمایشی در شناخت ابعاد روانی انسان است.در بخش دوم از پایه های زیستی رفتار که از مباحث پایه در روانشناسی و فلسفه اسلامی می­باشد، بحث شده است. همچنین یادگیری با توجه به اینکه با اختیار و اراده آدمی ارتباط مستقیم دارد، شخصیت و مفاهیم اسلامی که متضمن معنای آن هستند، روان­شناسی مرضی و نحوه برخورد اندیشمندان با اختلالات روانی و تعلیم و تربیت و جایگاه آن از نگاه اندیشمندان مسلمان بحث شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما