loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

جهان با کنترل از راه دور: ساز و کارهای استعمار فرانو در نظام جهانی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77831 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تلاشم برای برگزیدن متنی کوتاه برای پشت جلد کتابم، سخت مرا به خود مشغول ساخته بود!

باز به کتابم برگشتم! در مقدمه، این جمله را از برتراند راسل آورده بودم:
"در دنیای سرمایه‌ داری، تمامی کشورها به مرکزیت امپراتوری توجه دارند. مرکزیت امپراتوری در عصر استعمار فرانو تلاش دارد تا از سازوکارهای فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ ای و ارتباطی استفاده کند. در‌ حالی‌ که اگر منافع آنان به خطر بیفتد، هیچ حد و مرزی برای بی ‌رحمی، خیانت یا وحشیگری وجود نخواهد داشت، چون خودشان منابع اصلی شرّی هستند که به بار آمده است. انتقال از این وضعیت کاری دشوار است. تلاش برای اینکه چنین انتقالی با کمترین خونریزی و بیشترین محافظت از دستاوردهای تمدنی انجام پذیرد، ارزشمند است. آرزومندم بتوانم بیندیشم که راه ‌حل چنین وضعیتی مبتنی بر درجه خفیفی از مدارا و احساس انسانی از طرف کسانی باشد که دارای امتیازات ناعادلانه در جهان کنونی خواهند بود.



… تصمیمم را گرفتم! شاید این بهترین تعریف از استعمار فرانو باشد!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما