loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

محمد کرجی: پیشگامان شناخت آب

دانشوران دیروز و امروز

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77851 10003022
20,000 19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب مصور محمد کرجی: پیشگامان شناخت آب، یکی از کتاب‌های مجموعه «دانشوران دیروز و امروز» است که با ادبیاتی ویژه کودکان و نوجوانان در مورد «محمد کرجی» نگاشته شده است.
در این کتاب بیان می‌شود که «محمد کرجی» یکی از دانشمندان بزرگ ایران، از پیشگامان شناخت آب بوده است. او کتاب استخراج آب‌های پنهانی را نوشته و در این کتاب چگونگی بهره‌برداری از آب‌های زیر سطح زمین و تصفیه آب را آموزش داده است.
در کتاب محمد کرجی: پیشگامان شناخت آب بیان می‌شود که امروزه کسانی را که درباره آب‌ها پژوهش می‌کنند، آب شناس یا هیدرولوژیست می‌نامند. محمد کرجی: پیشگامان شناخت آب، نوشته ویلیام بی رایس است و با ترجمه حسن سالاری در انتشارات محراب قلم منتشر شده است.

به سبب اهمیت آب، برخی از دانشمندان از گذشته‌های دور به پژوهش درباره‌ی این ماده روی آوردند. آنان در خلال این پژوهش‌ها دریافتند که آب از کجا می‌آید و چه کار می‌تواند بکند همچنین برای پاکیزه و سالم نگه‌داشتن آب راه‌هایی پیدا کردند. محمد کرجی یکی از دانشمندان بزرگ ایران از پیشگامان این عرصه بوده است .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما