loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تاریخ مصور ایالات متحده آمریکا (دوره سه جلدی)

1.5 (2)

ناشر سایان | کتابستان معرفت

نویسنده فاطمه شفیعی سروستانی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 2819

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب تاریخ مصور ایالات متحده آمریکا، نوشته فاطمه شفیعی سروستانی است و در انتشارات سایان و کتابستان معرفت منتشر شده است. فاطمه شفیعی سروستانی دارای دکترای مطالعات آمریکا از دانشگاه تهران نویسنده این کتاب است که با استفاده از بیش از هزار کتاب و مقاله علمی این کتاب را به رشته تحریر در آورده است.

کتاب تاریخ مصور ایالات متحده آمریکا، دارای 12 ضرب داغکوب است که به لحاظ هنری کتابسازی آن را در رده آثاری هنری و نفیس قرار داده است. این کتاب در کنار متن مفصلش که بیش از یک میلیون و پانصد هزار کلمه است بیش از 3500 تصویر و اینفوگرافی دارد که همه مخاطبین با هر سطح تحصیلی را با فرهنگ آمریکایی، سیاست آمریکایی و هر آنچه مربوط به آمریکاست آشنا می کند.

کتاب «تاریخ مصور آمریکا» در سه جلد تهیه شده است. سرفصل های هر جلد از کتاب تاریخ مصور ایالات متحده آمریکا به شرح زیر می باشد:

جلد اول تاریخ مصور ایالات متحده آمریکا: «سرزمین بدون مرز»؛ وقایع مربوط به ورود اولین مهاجران به قاره ی آمریکا تا زمان شکل گیری ساختار سیاسی و ثبات ملی کشور؛ این جلد شامل 4 بخش با نام های:
دنیای کهنه و نو
ورود انگلستان به قاره آمریکا
ما شاه نمی خواهیم
کشور جدید شکل می گیرد، می باشد.

جلد دوم تاریخ مصور ایالات متحده آمریکا: «تولد یک ملت»؛ از دوران جنگ داخلی (1861) تا پایان جنگ جهانی دوم؛ این جلد شامل 4 بخش با نام های:
اتحاد خونین (از جنگ داخلی تا دوران بازسازی)
روزی روزگاری در غرب
عصر طلایی
در جنگ بزرگ، می باشد.

جلد سوم تاریخ مصور ایالات متحده آمریکا: «قرن آمریکایی»: وقایع بعد از جنگ جهانی دوم تا عصر حاضر؛ این جلد شامل 2 بخش با نام های:
جنگ سرد؛ عصر اضطراب
جهان بعد از جنگ سرد، می باشد.

چارچوب اصلی روایت تاریخ مصور آمریکا حرکت در سیر تاریخ از زمان گام نهادن اولین انسان بر خاک قاره آمریکا تا سال 2018 است. در این کتاب نه فقط به تاریخ این کشور که به بنیان های فکری پایدار و تغییر ناپذیرش نیز پرداخته شده است. به همین جهت پرونده های مستقلی همچون سرمایه داری آمریکایی، بنیادگرایی مسیحی، محافظه کاری، زنان، شبه نظامی گری و میهن پرستی و روابط ایران و ایالات متحده نیز بصورت کامل در کتاب سه جلدی تاریخ مصور ایالات متحده آمریکا مطرح شده است.

کتاب سه جلدی تاریخ مصور ایالات متحده آمریکا نوشته فاطمه شفیعی سروستانی است و در انتشارات کتابستان معرفت منتشر شده است
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

یاسین

سلام چرا انقدر گرونه؟! 3 جلد 3میلیون؟!

3 بهمن 1400

باسلام. قطع کتاب رحلی و نوع کاغذ آن، گلاسه و چاپ کتاب نیز رنگی می باشد. همه اینها و تجدید چاپ آن در سال 1400 دست به دست هم داده تا قیمت کتاب بالا باشد.

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما