loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیاست گذاری شبکه های ماهواره ای؛ از تحولات قانون گذاری تا الگوی ذهنی صاحب نظران

ناشر دانشگاه امام صادق (ع)

نویسنده سید محمد کاظمی قهفرخی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 325

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77907 10003022
163,000 146,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تا پیش از تدوین اولین سند سیاستی، دو نوع نگرش در حوزه برنامه ریزی برای استفاده از شبکه های ماهواره ای در بین مسئولین وجود داشت. نگاه اول، در رویکردهای مسئولین صداوسیما، وزارت پست، تلگراف و تلفن و آموزش و پرورش و جهت گیری کلی دولت قابل مشاهده بود که اگرچه به تأثیرات منفی ماهواره تأکید داشتند، اما بیشتر به جنبه کارایی، تکنیکی ماهواره ها و استفاده از ظرفیت های داخلی برای مقابله با آن اشاره می کردند.

دیدگاه دوم که آن را بیشتر در نهادهای امنیتی و فرهنگی می توان مشاهده کرد، بر محتوای برنامه های ماهواره ای تمرکز کرده و برخورد فیزیکی در مقابله با این پدیده را لازم می دانست. اصالت این دیدگاه بر دوگانگی هویتی آشتی ناپذیر غرب و ایران مبتنی بود و ماهواره به عنوان ابزاری برای خصومت فرهنگی غرب علیه ایران تعریف می شد.

کتاب حاضر، به تبیین سیاست های شبکه های ماهواره ای از تحولات قانون گذاری تا الگوی ذهنی صاحب نظران پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما