loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امام من

3.4 (5)

ناشر عهد مانا

نویسنده نرجس شکوریان فرد

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 96

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77968 10003022
45,000 40,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب امام من داستان زندگی امام زمان، حضرت مهدی (عج)، پیش از تولد، تولد و کمی پس از آن را روایت می‌کند و در قصه‌ای موازی، سری به دنیای معاصر می‌زند که در آن اتفاقاتی در جریان است، اما امام همهٔ ما هنوز کنارمان حضور دارد و کمکمان می‌کند.
با خواندن این کتاب که نثری روان و ساده دارد، می‌توانید با زندگی امام عصر بیشتر آشنا شوید و همچنین دربارهٔ ارتباط با این امام در عصر غیبت و نیز چگونگی انتظارکشیدن برای ظهور ایشان و مومنِ ایشان بودن بیشتر بدانید.

من برای امام هستم، امام سایه سر من است. من باید در کنار امام باشم تا امام در عالم حاکم باشد… محبت امام، شناختن امام، کمک به امام، عقل را رشد می دهد، دل را آرام می کند… زندگی رضایت بخش یعنی با امام… امام من…

کتاب امام من، نوشته نرجس شکوریان فرد است و در انتشارات عهد مانا به چاپ رسیده است.

شده بود عروس خانه خوبان. عروس امام هادی، همسر حسن ابن علی. اما قبل از آن شده بود بنده خدا. لباس شهرت شاهزادگی را از تن کنده بود و لباس بندگی به تن کرده بود. نرجس و اخلاق محمدی اش، نرجس و پاک و مطهر بودنش، نرجس و عبادت گونه زندگی کردنش … نتیجه اش می شود … مهدی.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما