loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سعید

4.3 (7)

ناشر عهد مانا

نویسنده نرجس شکوریان فرد

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 48

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 77969 10003022
30,000 27,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

«سعید»، روایت شیرینی از زندگانی کوتاه سعید چندانی، نوجوان اهل سنت است. سعیدِ دوازده ساله، کارگر یک کارواش است که در اثر یک اتفاق، راهی بیمارستان می شود و دکتر ها حین عمل، متوجه تومور بسیار بزرگی در بدن سعید می شوند. تومور خطرناکی که دکتر های بیمارستان، سعید را جواب می کنند.

اما مادر سعید که شنیده بود در عالم، هستند کسانی که گره کور مردم را باز می کنند، دل به دریا می زند و بر اثر خواب سعید، راهی قم و مسجد جمکران می شوند.

راه دنیا برای همه یک آغازی دارد و یک پایانی! شروع راه سعید از جمکران بود و همراه امام زمانش و پایان جاودانش با امیرمؤمنان و در آغوش امام رضایش! اگر مشهد به پابوس امام رضا (ع) مشرف شدید، در گوشه صحن جمهوری، ورودی بهشت ثامن، بلوک 93 به دیدارش بروید؛ به دیدار شهید سعید چندانی.

کتاب سعید، نوشته نرجس شکوریان فرد است ودر انتشارات عهد مانا به چاپ رسیده است.

مادر در دلش، اعتقاد داشت به خانواده پیامبر؛ به اهل بیت. و الا که توسل و نذر در میان آن ها که اهل سنت بودند چندان رسم نبود.
اما مادر در سال های پیش هم برای حال تب دار دخترش متوسل شده بود به حضرت اباالفضل.
حتی بعضی مسیحی ها هم یک دل دارند که با حسین و ابالفضل مصفا می شود. و یک پنجره فولاد که خیلی ها دخیل بستن به آن را گشایش در کارشان می دانند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما