loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی: راز پاپاپا

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده کلر ژوبرت

تصویرگر کلر ژوبرت

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 16

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78094 10003022
20,000 19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کلر ژوبرت در این داستانهای قرآنی، در ادامه دغدغه های خود برای آشناکردن کودکان با مفاهیم مورد تأکید قرآن کریم، همچون امانت داری، هدفمندی آفرینش، راستگویی، توبه، خوب حرف زدن با دیگران، انفاق و آثار آن در زندگی و بدگویی نکردن از دیگران، هنرمندانه قصه هایی بر اساس آیات طراحی کرده که تصویرگری زیبا و چشم نواز توسط نویسنده به امتیاز این کار افزوده است.

«تازه چه خبر»، «ماجرای سیب قرمز»، «کیک امانتی»، «مسابقه کوفته پزی»، «که این طور»، «شلوپی»، «راز پاپاپا» و «آش آشتی کنان» نام های این مجموعه هشت جلدی هستند. در هر کدام از این داستان ها نویسنده تلاش کرده است یکی از مفاهیم قرآنی را ترسیم و برای کودکان ملموس کند، به طوری که در پایان کودک را آماده پذیرش نکته مورد اشاره در داستان می کند و با طرح آیه قرآنی مورد نظر، در آخر کودک با یک آیه قرآنی آشنا شده و کاربرد آن را به خوبی از خلال داستانی که طراحی شد، می فهمد.

داستان های «ماجرای سیب قرمز»، «مسابقه کوفته پزی»، «که این طور» و «تازه چه خبر» از زیباترین داستان های این مجموعه هستند که کودک ضمن لذت بردن از تصویرگری ها و همذات پنداری با شخصیت ها، نکته موردنظر قرآنی را به خوبی از آنها فرا می گیرد. داستان های کلر ژوبرت زبان و ظاهری ساده دارند، اما با نزدیک شدن به دنیای کودک و پرداخت هنرمندانه مفاهیم قرآنی و اخلاقی را برای آنها قابل فهم و پذیرش کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما