loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تولد یک جنبش واره: تحلیلی اجتماعی بر جشنواره مردمی فیلم عمار

کتاب های جشنواره عمار - 1

ناشر راه یار

نویسنده مجتبی نامخواه

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 128

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78193 10003022
13,000 11,700 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

رویداد "عمار" بیش از آن که یک جشن واره باشد، یک "جنبش واره" است. جنبش واره ای که توانسته طی سالیان، سامانه ای گسترده از تولید و توزیع معنا را ایجاد کند. انباشت این تجربه طی یک دهه اخیر، این امکان را فراهم می آورد تا هر کنشگر اجتماعیِ معطوف به انقلاب اسلامی، این تجربه را به چشم دست مایه ای بنگرد برای تلاش به منظور بازگشت به امر اجتماعی. تجربه ای که همچنان جاری است و به واسطه قرابت، قرائتش چندان دشوار نیست.

کتاب حاضر کوششی برای بازخوانی تجربه جشنواره عمار در چنین افقی می باشد.

تمایز و به تبع هویت جشنواره عمار، مدیون و محصول سطح جشنوارگی عمار است. مدیون توجه و ارجاعی است که به معنای تولید شده در سطح جنبش وارگی عمار و عقبه تاریخی آن می دهد. این حقیقتی است که هویت و هستی عمار را شکل می دهد و مبین مسئولیت های متقابلی برای کنش گران دو سطح جشن وارگی و جنبش وارگی عمار است: مسئولیت برگزارکنندگان جشنواره در این باره این خواهد بود که جشن و جهت سطح جشن واره عمار را معطوف به معانی بازتاب یافته از سطح جنبش واره عمار سامان دهند. مسئولیت اکران کنندگان مردمی در این باره این است که خود و کار خود را فراتر از نمایش فیلم در نظر بگیرند و به بازتولید و بازنمایی معانی ای بپردازند که با کنش معطوف به انقلاب اسلامی، در طول تاریخ ما خلق شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما