loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

در مصاف سلطه: استکبارشناسی در گفتمان انقلاب اسلامی

رویش اندیشه 4

ناشر دیدمان

نویسنده جمعی از نویسندگان

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 48

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78248 10003022
120,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

استکبارستیزی از مفاهیم نابی است که ریشه در قرآن و مبانی دینی انقلاب اسلامی دارد. این مفهوم ناب که در نگاه جبهه ای به حق و باطل نتیجه می شود، در سراسر قرآن و روایات اسلامی مشهود است.

امام خمینی (ره) و حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) بعنوان پیشروان عرصه گفتمان سازی انقلاب اسلامی، با توجه به جایگاه مدیریت کلان انقلاب و از موضع یک رهبر دینی، تلاش وافری برای بازتولید مفاهیم دینی یاد شده در چارچوب ادبیات انقلاب اسلامی داشته اند. لذا این بزرگواران، با توجه به شرایط روز جهان و چالش ها و فرصت های پیش آمده برای انقلاب اسلامی، این جبهه بندی مستکبر و مستضعف را تبیین نموده و راهکارهای مد نظر خود را نیز بیان کرده اند.

در این مجموعه سعی شده که مفهوم استکبار از دیدگاه آیات قرآنی، کلام امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تبیین شود و در نهایت با توجه به تبیین صورت گرفته، مصادیقی ملموس از رفتار دولت آمریکا بعنوان نمود عینی استکبار (به تعبیر رهبر معظم انقلاب) ذکر خواهد شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما