loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طعم گس زندگی: مجموعه داستان

ناشر کتاب نیستان

نویسنده حمیدرضا منایی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 112

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78260 10003022
20,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مجموعه داستان «طعم گس زندگی» که مجموعه ای از داستان های کوتاه نویسنده است با همین نگاه نوشته شده است و برای مخاطبان او در ذات خود مسیری که او را مبدل به نویسنده ای شش دانگ کرده است را به نمایش می کشد.

این داستان ها در خلال سال های 1386 و 1387 نوشته شده است و نمایشی از طرز فکر و اندیشه او در سال های پیش از تألیف «برج سکوت» است.

منایی نویسنده ای با دغدغه های اجتماعی است. سانتی مانتالیزم ادبیات شهری در او راهی باز نکرده است. زبانش نرم و توام با تلخی است. روان و ساده زاویه دید و شکل طرح موضوعش را پیدا می کند و در همه داستان هایش بیش از موقعیت داستانی و چفت و بست کردن حوادث به نمایش و شرح مکتوب انسان در چهارچوب زیستی معاصرش متمایل است. او از خلال توصیف نمونه هایی از زیست انسان در بستر جامعه پیرامونی او سعی دارد تا نمایه ای از آنچه انسان در خلال این زیست و زندگی خود را به آن مبتلا کرده است به نمایش بگذارد؛ چیزی که در نخستین داستان این مجموعه از آن با عنوان از درون گندیده شدن بدون هیچ نشانه ای یاد شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما