loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دوران یافته های دلچسب من

ناشر کتاب نیستان

نویسنده فاضل اسکندر

مترجم فهیمه تمدن

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 140

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78264 10003022
30,000 28,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این داستان یک هجونامه برجسته درباره کمپین های ژنتیکی و کشاورزی تروفیم لیسنکو و خروشچف بود که به علت نشان دادن اتحاد جماهیر شوروی به گونه ای ناخوشایند، به سختی مورد نقد قرار گرفت.

در دنیای انگلیسی زبان اما او را برای نوشتن داستان های بلندی می شناسند که روند زندگی در روستایی در آبخاز را از سال های آغازین سده 20 میلادی تا دهه 1970 بازگو می کند. این داستان موجب شد تا به فاضل اسکندر لقب «مارک توین آبخاز» داده شود.

مجموعه داستان «دوران یافته های دلچسب من» اثری در سنت داستان نویسی اوست که به منطقه قفقاز و آبخاز و سنت های بومی رایج در میان مردم و نیز برخی از اعمال و رفتار و کنش های اجتماعی آنها اشاره های جدی دارد. داستان با یک اتفاق برای پسرکی شروع می شود. پسرکی که دسته ای اسکناس را به صور اتفاقی پیدا می کند و به خانواده اش می سپرد. این اتفاق اما چنان در زندگی فردی و اجتماعی او تاثیر می گذارد که باعث اتفاق ها و عکس العمل ها و حتی تغییر نگاه اجتماعی پیرامون وی به خودش و خانواده اش می شود. اسکندر با اینکه در این اثر سعی نکرده نقدهایی سیاسی به جامعه مورد توجه خودش وارد کند اما در قامت یک مصلح اجتماعی و با نقد جامعه پیرامون خود ساختارهایی را که منجر به بالیدن چنین نگاه های خاص اجتماعی در میان مردم شده است را نکوهش می کند و به نقد آنها می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما