loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فلسفه موزه برای قرن بیست و یکم

ناشر حکمت

نویسنده هیو اچ جنوویز

مترجم کورس سامانیان | مریم الماسی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 512

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78293 10003022
150,000 142,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موزه ها در نیمۀ اول قرن بیست و یکم باید کدام فلسفه و مأموریت اصلی را دنبال کنند؟
در این کتاب، بیست وچهار نویسنده سعی کرده اند از دیدگاه رشته های مختلف به این پرسش مهم پاسخ دهند. نویسندگان این کتاب مجموعه ای از متخصصان موزه، فیلسوفان، مورخان، اساتید دانشگاه، جامعه شناسان و طیف گسترده ای از افرادی اند که در نهادهایی مثل موزه های هنری کار می کنند.
اما موزه ها واقعاً باید چه فلسفه ای را دنبال کنند؟ برخی از نویسندگان مستقیماً به این سؤال پاسخ داده اند، در حالی که برخی کاملاً سؤال را رد کرده اند و برخی دیگر به کلی آن را نادیده گرفته اند. این امر به ایجاد فصل های متنوعی منجر شده است.
فصل های کتاب به چهار گروه تقسیم شده اند: فصل هایی که اساساً فلسفی و اخلاقی هستند، آنهایی که برای ارائۀ فلسفۀ خود یک یا دو مؤسسۀ مشخص را بررسی می کنند، فصل هایی که به اختلاف های اصلی جامعۀ موزه می پردازند، و در آخر آنهایی که مشارکت مخاطب و جامعۀ موزه را بررسی می کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما