loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

به روایت پرویز کیمیاوی

ناشر حکمت سینا (سینا)

نویسنده احمد طالبی نژاد

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 237

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78297 10003022
85,000 80,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

من برای این مردم فیلم می سازم و این حرف را قبول ندارم که بعضی ها می گویند تو برای ایرانی ها فیلم نمی سازی. تمام فیلم هایی که ساخته ام درباره مسائل ایرانی ها و برای آنها بوده است. ... من برای کسانی که به حقوق مردم تجاوز می کنند، فیلم نمی سازم. من برای کسانی که روحیه تبعیض نژادی دارند، فیلم نمی سازم. من برای کسانی که هنگام رانندگی قوانین را زیر پا می گذارند و انسانیت و گذشت و مهمان نوازی را که ویژه ما ایرانی هاست نادیده می گیرند، فیلم نمی سازم. من برای مردانی که زن هایشان را کتک می زنند، فیلم نمی سازم. من برای کاسب هایی که اجناس تقلبی و فاسد به مردم می فروشند و سلامتی و تندرستی مردم را به خطر می اندازند، فیلم نمی سازم. من برای گران فروشان، رشوه بگیران و کسانی که در ادارات بوروکراسی به وجود می آورند و کار مردم را انجام نمی دهند، فیلم نمی سازم. من برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ که کودکان و نوجوانان را معتاد می کنند، فیلم نمی سازم. من برای کسانی که مانع رشد و ترقی دیگران می شوند تا از این طریق خود را مطرح سازند، فیلم نمی سازم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما