loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دولت انقلابی باید دولتی کریمه باشد

بازخوانی دیدگاه های رهبر معظم انقلاب درباره دولت انقلابی

ناشر دیدمان

نویسنده سید امیرعلی ناقدی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 135

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78335 10003022
210,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب که از مجموعه کتاب های اندیشنامه دولت اسلامی و حاصل تلاش آقای سید امیرعلی ناقدی است در 2 فصل، از سوی انتشارات دیدمان به زیور طبع آراسته گردیده است.
«بازخوانی ویژگی های دولت انقلابی از دیدگاه مقام معظم رهبری» و «بازخوانی وظایف دولت انقلابی» عناوین فصل های 2 گانه این کتاب هستند.

در بخشی از مقدمه این کتاب می خوانیم:

«پژوهشی ابتدایی پیرامون دیدگاه های حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مد ظله العالی) درباره رفتار انقلابی، ما را به این تفاوت فاحش با برخی مدعیان انقلابی بودن می رساند که تاکید امامین انقلاب اسلامی بر لازمه همیشگی و مدام بودن انگیزه ها و روحیات انقلابی است. این در حالیست که مدعیان غربی انقلاب و همچنین برخی مدعیان به ظاهر مسلمان ولی غربزده آن، نگاهی انحرافی به این مسئله دارند. نگاهی که برآمده از خواستگاه فکری ایشان یعنی نظریات غربی است. نگاهی که هیچگونه تناسبی با دیدگاه ناب امام خمینی و رهبر انقلاب نداشته و ندارد. نگاهی که انقلاب را صرفا یک فرآیند تاسیسی، مقطعی، شعاری و تاریخ مصرف گذشته معرفی می کند.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما