loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تروریسم دولتی اسرائیل

بررسی ابعاد داخلی - بین المللی، گزینه های پیش رو و راه کارهای تقابل با یک رژیم غاصب

ناشر دیدمان

نویسنده جمعی از نویسندگان

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 60

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78373 10003022
120,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

رژیم صهیونیستی در حال دست و پا زدن برای مهار ایران به هر نحوی است، دلیل آن نیز مشخص است، با برجسته کردن ایران، خواهد توانست افکار عمومی را از موضوع فجایع غزه و فلسطین به مسیری انحرافی سوق دهد. همانطور که رهبر انقلاب در نامه خویش خطاب به جوانان اروپا و آمریکا بیان کردند، این رژیم مصداق تام تروریسم دولتی موجود در جهان است.

در این پژوهش تلاش خواهد شد تا ابتدا تروریسم دولتی و ابعاد آن مورد بررسی قرار گیرد، تعریفی از تروریسم و تروریسم دولتی و تعیین مصادیق آن ارائه خواهد شد و سپس با بر شمردن سیاست های دوگانه غرب در خصوص تقسیم تروریسم به تروریسم خوب و تروریسم بد، به کتمان تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی توسط غربی ها اشاره خواهد شد. بعد از آن به استفاده رژیم صهیونیستی از ابزار جنگ نرم و رسانه ای برای وارونه نمایی فضا پرداخته می شود، در این فضا دقت خواهد شد که این رژیم در صدد بازنمایی ایران به عنوان کشوری تروریستی است. در این راستا از روش های مختلفی که توسط این رژیم مورد استفاده قرار گرفته است تا ایران به عنوان یک «تهدید بین المللی و منطقه ای» شناسایی شود، پرده برداشته خواهد شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما