loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ده قاب، ده قهرمان: مروری بر مستندهای برگزیده «ملت قهرمان» جشنواره مردمی فیلم عمار

کتاب های جشنواره عمار - 5

ناشر راه یار

نویسنده نعمت الله سعیدی | مجید مالکی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 192

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78385 10003022
20,000 18,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر، ۱۰ بخش دارد که هر بخش دو قسمت دارد:
یک. مروری بر مستند برگزیده و دوم. گفتگو با کارگردان آن مستند برگزیده.

این کتاب درباره مستند های برگزیده «ملت قهرمان» است که در 10 قاب به آن پرداخته شده است:
قاب اول: مشتی اسماعیل، قاب دوم: بدون مرز، قاب سوم: مهربانو، قاب چهارم: معلم، قاب پنجم: موزاییک انقلابی، قاب ششم: حاج شکرالله، قاب هفتم: ایمان، قاب هشتم: بانو، قاب نهم: روحانی دریا و قاب دهم: باباحاجی.

نویسندگان، کتاب «ده قاب، ده قهرمان» را به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیم کرده اند و این اولین کتابی است که سپهبد شهید سلیمانی تقدیم شده است.

«کتابی که هم اکنون در دست دارید، یادداشتها و گفتگوهایی در مورد ده فیلم مستند است؛ مستندهایی که هرکدام در مورد یک شخصیت خاص ساخته شده است، آدمهایی که بی شک هر کدامشان عالَمی هستند برای خودشان. و نخستین ویژگی خاصشان هم این است که جوری زندگی نکرده اند که بخواهند خیلی خاص باشند!

آدم هایی که قبل از اینکه نگران و درگیر این باشند چطور دیده می شوند، چطور عروسی بگیرند که کسی نگرفته است، چطور لباس بپوشند که به چشم بیایند، چطور اسباب و اثاثیه خانه شان را بچینند که متفاوت باشد و… زندگی عادی خودشان را کردهاند.
آدم هایی که قاعدتاً چطور دیدن برایشان به مراتب مهمتر است از چطور دیده شدن. چرا؟ چون خدا را باور کرده اند. اینکه آدم قبول داشته باشد رب و رسول و رستاخیزی هست، خیلی فرق دارد با باور کردنشان.»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما