loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مطبوعات؛ بحران زایی و بحران زدایی: بررسی نقش مطبوعات زنجیره ای در حادثه کوی دانشگاه تهران و قتل های زنجیره ای

ناشر سوره مهر

نویسنده مجید منعمی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 198

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78393 10003022
40,000 38,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب "مطبوعات؛ بحران‌زایی و بحران‌زدایی" به بررسی نقش مطبوعات در حادثه کوی دانشگاه تهران و ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای می‌پردازد.

دنیای امروز به ارتباطات مستمر و کنش متقابل، میان افراد وابسته است و در این راستا، رسانه از مهمترین ابزارهای ارتباطی است. امروزه رسانه‌ها چنان با زندگی انسان‌ها گره خورده‌اند که نمی‌توان، انسان بدون رسانه را تصور کرد.

یکی از مهمترین وظایف رسانه‌ها، اطلاع رسانی، هوشیار سازی و گسترش دانش و اطلاعات مخاطبان در زمینه‌هایی است که امکان دسترسی و تجربه مستقیم رویدادها و موضوعات مختلف برای آنها فراهم نباشد. به بیان دیگر می‌توان گفت باورها، نگرش و اطلاعات انسان‌ها در دنیای امروز برگرفته از رسانه‌ها است؛ چراکه به دلیل وسعت مکانی دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم و تعدد زمانی رویدادهایی که در جامعه رخ می‌دهد، بسیاری از اتفاقات، دور از چشم و ذهن ماست.

بر همین اساس می‌توان گفت بسیاری از آن چیزهایی که در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه رخ می‌دهد، برای همه مردم قابل دسترس یا تجربه مستقیم نیست.

دنیای امروز به ارتباطات مستمر و کنش متقابل، میان افراد وابسته است و در این راستا، رسانه از مهمترین ابزارهای ارتباطی است. امروزه رسانه ها چنان با زندگی انسان ها گره خورده اند که نمیتوان، انسان بدون رسانه را تصور کرد.

یکی از مهمترین وظایف رسانه ها، اطلاع رسانی، هوشیار سازی و گسترش دانش و اطلاعات مخاطبان در زمینه هایی است که امکان دسترسی و تجربه مستقیم رویدادها و موضوعات مختلف برای آنها فراهم نباشد. به بیان دیگر میتوان گفت باورها، نگرش و اطلاعات انسان ها در دنیای امروز برگرفته از رسانه ها است؛ چراکه به دلیل وسعت مکانی دنیایی که در آن زندگی میکنیم و تعدد زمانی رویدادهایی که در جامعه رخ میدهد، بسیاری از اتفاقات، دور از چشم و ذهن ماست. بر همین اساس میتوان گفت بسیاری از آن چیزهایی که در صحنه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه رخ میدهد، برای همه مردم قابل دسترس یا تجربه مستقیم نیست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما