loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ربکا (پارسه)

ناشر بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه

نویسنده دافنه دوموریه

مترجم صدف محسنی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 520

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

تقریبا 75 سال پیش بود که کتاب ربکا منتشر شد و امروز، این رمان را شاهکار دافنه دوموریه می دانند. ربکا یکی از کلاسیک های ادبیات قرن بیستم است که هنوز هم یکی از پرفروش ترین هاست.
راوی رمان، زنی جوان و بدون نام است که رفتارهای همسر دمدمی مزاجش، ماکسیم دووینتر، او را سردرگم کرده است. و از آن مردهایی است که می گوید: “ازت می خوام که با من ازدواج کنی جوجه فسقلی!”

همسر اول او که ربکا نام دارد در جریان سانحه قایق سواری غرق شده، اما روح او خانه را ترک نکرده است و در جای جای خانه و همچنین در رفتار خانم دانورس، خدمتکار عمارت، می شود حضور او را حس کرد و …

کتاب ربکا شاهکار دافنه دوموریه، رمانی است که عادی به نظر می رسد. اما به هیچ عنوان عادی نیست؛ از هر شرح حال پر حادثه ای، بیشتر شما را شیفتۀ خود می کند. ربکا که هنوز هم یکی از رمان های عاشقانۀ مشهور جهان معاصر محسوب می شود، داستان خواستگاری غیرمنتظره مردی دلربا و شجاع به نام ماکسیم دو وینتر از زنی خدمتکار را روایت می کند.

ربه کا (Rebecca) نخستین بار در سال 1938 به چاپ رسید و در همان سال برندۀ جایزه ملی کتاب آمریکا شد. این رمان به فاصله اندکی بعد از انتشارش، به اکثر زبان های دنیا ترجمه و به فروش خوبی نیز دست یافت. اگر بخواهیم از آثار برجسته کلاسیک عاشقانه در دنیا لیستی تهیه کنیم، بی گمان ربه کا نام یکی از کتاب های این لیست است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما