loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خورشید مهر: خاطرات سردار شهید دکتر عباس مهری

ناشر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

نویسنده حسین یاقوتی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 326

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78575 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
68,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

شهید عباس مهری در روستای «مهر» از توابع شهرستان سبزوار استان خراسان رضوی متولد شد و در سن 5 سالگی همراه با خانواده به دلیل مسائل معیشتی به گرگان نقل مکان می کنند.

وی تا دوران دبیرستان را در گرگان سپری می کند و با اوج گیری انقلاب اسلامی، شرکت در راهپیمایی و مبارزات با رژیم شاهنشاهی را آغاز می کند.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در سال 1359 به خدمت سپاه پاسداران درآمد و از اولین پاسدارانی بود که در غائله «گنبد» شرکت نمود و در دوران دفاع مقدس نیز در واحد «اطلاعات - عملیات» لشکر 25 کربلا مشغول به خدمت شد.
شهید عباس مهری تا پایان جنگ تحمیلی، مسئولیت های مختلفی را در لشکر به عهده داشت و بارها به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

کتاب حاضر خاطراتی از شهید مهری بیان کرده است.

این کتاب در چهار دفتر فراهم شده است:
دفتر اول دوازده فصل است و قالب آن خاطره است، دفتر دوم با زاویه دید اول شخص مفرد از حالت گزارش گری دارای بیست و دو فصل، دفتر سوم با دورهمی، اقوام و بخشی از سخنرانی سردار شهید دکتر عباس مهری به خاطرات کوتاه اختصاص دارد و دفتر چهارم دل نوشته ها و دل گویه های اعضای خانواده و بستگان نسبی و سببی نزدیک از عملکرد و مستندات در ده فصل تنظیم شده است.
این اثر به ثبت و مستند سازی زندگی، خاطره، عملکرد و تجربیات سردار شهید دکتر عباس مهری استاد دانشکده دافوس دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام اختصاص دارد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

مجتبی

روح همه شهدا خصوصا شهید عباس شاد و یادش گرامی

23 دی 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما