loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تقویم تاریخ دفاع مقدس (پاسخی درخور) - جلد پنجاه و ششم

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده سعید پورداراب

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 1180

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78581 10003022
138,000 131,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ارتش بعث عراق برای خنثی کردن حملات رزمندگان اسلام در عملیات بدر ضمن بمباران شیمیایی مناطق عملیاتی، هم زمان مبادرت به موشک پرانی و بمباران شدیدِ شهرها نمود و حملات خود را به کاروان های تجاری و نفت کش هایی که به بنادر جمهوری اسلامی در حرکت بودند، شدت بخشید. بدین ترتیب جنگ وارد مرحله جدیدی شد و همه روزه شهرهای زیادی از میهن اسلامی، آماج حملات ددمنشانه عراق قرار گرفت. پس از عملیات بدر رژیم بعثی گستاخ تر و بی پرواتر به حملات خود به شهرها و نفت کش ها ادامه داد تا جایی که مسئولین جمهوری اسلامی برخلاف میل باطنی و سیاست های از پیش تعیین شده خود مجبور به اقدام متقابل گردند و شهرهای مرزی عراق را هدف گلوله بارانِ سنگین توپخانه، و شهر بغداد را مورد هدف موشک های دوربرد خود قرار دادند و پاسخی درخورِ صدام و حامیانش داده شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما