loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دعوت بی واسطه

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده علی نوراهان

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 184

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78618 10003022
60,000 57,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در روزگاری که اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی از سوی نظام سلطهٔ جهانی با شدت و قدرت تبلیغ می‌شود نامه‌های ژرف و حکیمانهٔ رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به جوانان مغرب زمین، افق جدیدی را بر روی آنان گشود. دعوت جوانان به تفکر و اندیشیدن و آشنایی با تعالیم اسلام از منابع و آبشخورهای اصیل و صحیح آن، مقدمه‌ای برای آزاداندیشی نسل جوانِ بالیده در غرب و بزرگ‌شده با موج تبلیغات رسانه‌های واقعیت‌نما بود. اگرچه نامهٔ رهبری انقلاب کوتاه بود، ولی متضمن اندیشه‌های بلند و ظرفیت فکری جدیدی است که شرح و صحبت دربارهٔ آن ضرورت بسیار دارد.

اثر پیش‌رو پس از درج متن اصلی نامه‌های نوشته‌شده توسط مقام معظم رهبری خطاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی، به شرح و بسط محورهای اساسی نامه می‌پردازد. آشنایی با حقیقت اسلام و افشای اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی قدرت‌های غربی، معرفی فرهنگ و تمدن اسلامی و راه‌های ایجاد تمدن نوین اسلامی، بررسی تحولات غرب مدرن و نتایج و پیامدهای آن، از محورهای بسط‌یافته توسط نویسنده است.

من شما جوانان را مخاطب خود قرار می دهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می انگارم، بلکه به این سبب که آینده ی ملّت و سرزمین تان را در دستان شما می بینم و نیز حسّ حقیقت جویی را در قلب های شما زنده تر و هوشیارتر می یابم. همچنین در این نوشته به سیاستمداران و دولتمردان شما خطاب نمی کنم، چون معتقدم که آنان آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کرده اند. سخن من با شما درباره ی اسلام است و به طور خاص، درباره ی تصویر و چهره ای که از اسلام به شما ارائه می گردد. (از متن نامه ی مقام معظم رهبری به عموم جوانان در اروپا و آمریکای شمالی)
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما