loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

زندگی و مبارزات آیت الله شهید اشرفی اصفهانی

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

نویسنده فاطمه نظری کهره | حسین کاوشی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 416

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78620 10003022
30,000 28,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

شهید آیت الله عطاء الله اشرفی اصفهانی با طلوع نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی، به میدان مبارزه گام نهاد و در پایگاه مبارزاتی خویش، مسجد و حوزه ی علمیه ی آیت الله بروجردی کرمانشاه، با سخنرانی های افشاگرانه ای در مقابل سیاست های ضداسلامی و غیرقانونی رژیم پهلوی ایستاد. با اوج گیری مبارزات ملت ایران در سال های 1356 و 1357 در کنار سایرِ بزرگان و نیروهای مبارزِ انقلاب نقش ِ مهمی در سازماندهی و هدایت مردم ایفا کرد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی طی حکمی از سوی امام خمینی، به عنوان امام جمعه کرمانشاه و سپس مسئول روحانیون اهل تسنن استان منصوب شد. با شروع جنگ تحمیلی و بروز فتنه ی منافقین، آیت الله اشرفی در کنار رهبریِ نظام و مردم بارها در جبهه های جنگ حضور یافت. سرانجام در روز جمعه 23 مهر 1361 در سنگر نماز جمعه ی کرمانشاه، طی یک عملیات تروریستی منافقین، به فیض شهادت نایل آمد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما