loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حقوق اساسی 2: قوا و نهادهای حکومت

3 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78642 10003022
200,000 190,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

حقوق اساسی، مهمترین شاخه از شاخه های حقوق عمومی است و با بهره گیری از منابعی چون قانون اساسی - که عالیترین سند سیاسی و حقوقی هر کشور است، به بررسی ماهیت حاکمیت، نوع حکومت، تشکیلات و صلاحیت های قوای سه گانه و نهادهای دیگر حکومت، صلاحیت مقامهای دولت و نیز حقوق و آزادی های بنیادین ملت، می پردازد.

پس از بازنگری دروس دوره کارشناسی حقوق، همه مباحث حقوق اساسی در سه درس حقوق اساسی 1 و 2 و 3 توزیع و مطابق آن، در حقوق اساسی 2، دانشجویان با انواع قوا (قوه موسس و قوای سه گانه و نهادهای حکومت) ابتدا در حقوق اساسی سایر کشورها و سپس در حقوق اساسی جمهوری اسلامی ایران، آشنا خواهند شد.

اثر حاضر، تلاش کرده است تا بخشی از زیربنایی ترین مباحث حقوقی را در قالب متنی آموزشی– پژوهشی، در اختیار جامعه حقوقی و بویژه دانشجویان حقوق قراردهد و بویژه در مباحث مربوط به رهبری، با رویکرد توامان فقهی- حقوقی، پاسخگوی بسیاری از ابهامات در این زمینه باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما