loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

همه تسبیح تو گویند: تفسیر سور مسبحات

ناشر بوستان کتاب قم

نویسنده سید علی اصغر دستغیب

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 527

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78648 10003022
72,000 64,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اثر حاضر «همه تسبیح تو گویند» تفسیر سور مسبحات (حدید، حشر، صف، جمعه و تغابن)، بخشی از درس های تفسیری آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب است که در مسجدالرضای شیراز بیان فرمودند.

معاذبن جبل از رسول گرامی اسلام(ص) نقل می کند که فرمودند: «اگر زندگی سعادتمندان و مرگ شهدا و نجات روز حشر و سایه روز گرما و هدایت روز گمراهی را می خواهید، به درس قرآن بپردازید که همانا کلام رحمان است و سپری در برابر شیطان...».

درک معانی و مفاهیم قرآن و استنباط از قرآن و تدبّر در مفاهیم محکمات برای کسانی که به قواعد و ادبیات عربی و دیگر علوم پایه آشنایی دارند و از تقوای الهی و انوار هدایت الهی برخوردارند فراهم خواهد بود. لذا تفسیرهای معتبر و وزینی از بزرگان به رشته تحریر درآمده که با مراجعه به آنها تدبر و تفکر در آیات الهی میسّر می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما