loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سال های مخاطره آمیز: خطرناک ترین دوره ها

خطرناک ترین ها

ناشر موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم

نویسنده مت چندلر

مترجم مجید عمیق

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 32

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78728 10003022
20,000 19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب سال های مخاطره آمیز: خطرناک ترین دوره ها در تاریخ نوشته مت چندلر است و با ترجمه مجید عمیق در انتشارات محراب قلم منتشر شده است.
انسان در هر دوره‌ای که متولد شده باشد، فصل پایان زندگی‌اش مرگ است. اما حوادث مرگبار در برخی از دوره‌های تاریخ شایع‌تر بوده‌است. بیماری مرگبار طاعون، حمله‌ی راهزنان و دزدان‌دریایی یا کشت و کشتار در غرب‌ وحشی و … از جمله آسیب‌هایی است که میلیون‌ها نفر را به کام مرگ کشیده‌است. این کتاب را بخوانید تا با خطرناک‌ترین دوره‌ها در تاریخ آشنا شوید.
کتاب سال های مخاطره آمیز از مجموعه کتاب های خطرناک‌ترین‌ها است. مجموعه کتاب های خطرناک ترین ها عبارتند از:
مشاغل مرگبار
ورزش های مرگبار
آسمان خطر آفرین
سال های مخاطره آمیز

در کشور بریتانیا در دوره‌ی صنعتی بخش عمده‌ای از نیروی انسانی کارخانه‌ها را کودکان تشکیل می‌دادند. کودکانی که چهار سال بیشتر نداشتند در مقابل اندک دستمزدی ساعت‌های طولانی کار می‌کردند. در انگلستان چهل درصد کارگران شاغل کارخانه نساجی افراد زیر هجده سال بودند.
در بعضی از مناطق هجده درصد کارگران را کودکان نه ساله یا پایین‌تر تشکیل می‌دادند. این کودکان چنان کم سن و سال بودند که حتی برای راه انداختن دستگاه‌ها و ماشین‌آلات، قدشان به آن‌ها نمی‌رسید و باید روی جعبه‌ای چوبی می‌ایستادند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما