loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روان شناسی کار

ناشر مرکز نشر دانشگاهی

نویسنده فاطمه پورشهسواری

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 264

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78758 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
42,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کارکردن فراگیر ترین رفتار انسان است که نیازهای مادی و معنوی را برآورده می کند. امروزه در آستانه انقلاب صنعتی چهارم - که در سه حوزه فیزیکی، دیجیتال و زیستی تغییرات بنیادین ایجاد می کند و نتیجه آن تغییر بی سابقه در الگو های اقتصادی و کسب و کار خواهد شد - وبا تغییرات ناشی از آن، فضای انجام کار،شرح وظایف، ماهیت و شیوه انجام کار دگرگون می شود.
راه اندازی پلاتفرم ها، اتوماتیک شدن انجام کارها، ورود ربات ها به عرصه کسب و کار، کاهش طول عمر شرکت ها و سازمان ها نمونه ای از تغییرات جدید به شمار می روند.
در این شرایط کار کردن به نگرش جدید،؛ تخصص و توانمندی فردی نیاز دارد. جوانان که آینده سازان کشور هستند در متن این شرایط جدید قرار دارند. درک این شرایط و کسب نگرش و توانمندی متناسب باآن به جوانان ونیز صاحبان مشاغل کمک می کند تا در این شرایط غافل گیر نشوند و قادر باشند چالش های برآمده از آن رابه درستی مدیریت کنند.
براین اساس، مطالعه کتاب حاضر به تمامی دانشجویان، مدیران،برنامه ریزان و دست اندرکاران حوزه کسب و کار توصیه می شود. امید است که منشأ اثر و عمل باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما