loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تربیت کودک: چگونه کودکان را تربیت کنیم

ناشر سفیر اردهال

نویسنده سوکالی

مترجم نورعلی خواجه وند | زهرا درویش نژاد

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 192

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78810 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
40,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در نقش یک معلم، با مشکلات هزاران کودک سروکار داشته ­ام؛ به عنوان یک مادر پی بردم که مدیریت رفتار، کاری پر دغدغه­ است. راهبردهای مطرح شده در این کتاب در عین سادگی و قابل فهم و قابلیت اجرا برای خانواده ­ها، تأثیری شگرف بر رفتار کودکان خواهد داشت.

در این کتاب، طیفی وسیع از ایده ­های مرتبط با مدیریت رفتار کودکان، بویژه کودکان سنین تولد تا 11 سالگی (دامنه­ سنی که الگوهای رفتاری آینده در آن شکل میگیرد)، ارائه می­شود. راهبردها، توصیه ­ها و مجموعه ای از تمرینات نیز برای تکمیل کارتان آمده است. این تمرینات به شما کمک می کند تا در مورد نگرش­تان نسبت به رفتار، آگاه ­تر شوید و از فنون و ایده های عینی­ تر برای کنارآمدن با فرزندتان استفاده کنید. هدف، ارائه راهکارهای واقع بینانه و کاربردی به والدین است.

پیاده­ سازی و اجرای ایده­های ارائه شده در این کتاب چندان دشوار نیست، بلکه مشکل، حفظ و تداوم آن­ها در طول زمان است. این کار خصوصاً در هنگام خستگی یا استرس و عصبایت، به شدت دشوار می­شود، اما با ممارست و سخت کوشی و به کارگیری راهکارهای مزبور سبب می­شود تا زندگی­تان به عنوان والدین، در مجموع، راحت ­تر و آسان­تر شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما