loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آسمان خطر آفرین: خطرناک ترین شرایط جوی در تاریخ

ناشر موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم

نویسنده سوزان گارب

مترجم مجید عمیق

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 32

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78847 10003022
20,000 19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب آسمان خطر آفرین: خطرناک ترین شرایط جوی در تاریخ نوشته سوزان گارب است و با ترجمه مجید عمیق در انتشارات محراب قلم منتشر شده است.
گردبادهای مهیب، توفان‌های ویرانگر و باران‌های سیل‌آسا در طول تاریخ به ویژه در سالیانی که هنوز تجهیزات پیشرفته‌ی هواشناسی در دسترس نبود، تلفات جانی و خرابی‌های فراوانی به بار آورده‌اند. این کتاب را بخوانید تا با مرگبارترین و مصیبت‌بارترین شرایط جوی در تاریخ آشنا شوید.

کتاب آسمان خطر آفرین از مجموعه کتاب های خطرناک‌ترین ها است. مجموعه کتاب های خطرناک ترین ها عبارتند از:
مشاغل مرگبار
ورزش های مرگبار
آسمان خطر آفرین
سال های مخاطره آمیز

در سال 1888 میلادی کولاک عظیمی شمال شرق و غرب میانه‌ی ایالات متحده‌ را درنوردید. این کولاک مصیبت‌بارترین کولاکی بود که تا آن زمان ساکنان این منطقه تجربه می‌کردند.

در یازدهم ماه ژانویه، دمای هوای بخش مرکزی ایالات متحده که به طور معمول گرم است یک باره تا 38 درجه سانتی‌گراد کاهش یافت و کولاکی شدید به طور ناگهانی این منطقه را در برگرفت. دما در ایالت داکوتای شمالی به 40- درجه سانتی‌گراد رسید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما