loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ورزش های مرگبار: خطرناک ترین ورزش ها در تاریخ

خطرناک ترین ها

ناشر موسسه فرهنگی و انتشاراتی محراب قلم

نویسنده مارتی جیتلین

مترجم مجید عمیق

سال نشر : 1394

تعداد صفحات : 32

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78848 10003022
20,000 19,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب ورزش های مرگبار: خطرناک ترین ورزش ها در تاریخ نوشته سوزان گارب است و با ترجمه مجید عمیق در انتشارات محراب قلم منتشر شده است.
وقتی برد و باخت در ورزش مرگ و زندگی انسان را رقم بزند، ورزش مفهوم متفاوتی پیدا می‌کند. برخی از ورزش‌ها نظیر رقابت گلادیاتورها، رویارویی شوالیه‌ها و … سبب مرگ بسیاری از انسان‌ها شده‌است. این کتاب را بخوانید تا با مرگبارترین ورزش‌ها در تاریخ آشنا شوید.
کتاب ورزش های مرگبار از مجموعه کتاب های خطرناک‌ترین‌ها است. مجموعه کتاب های خطرناک ترین ها عبارتند از:
مشاغل مرگبار
ورزش های مرگبار
آسمان خطر آفرین
سال های مخاطره آمیز

مبارزه‌ی موسوم به نبرد گلادیاتور‌ها در مقایسه با هر ورزشی دیگر در تاریخ، جان بسیاری از انسان‌ها را گرفته است. در مقابل فریاد‌های جمعیت بزرگی از تماشاچیان، این جنگجویان دلاور روم باستان در نبردی تن به تن با یکدیگر و همین‌طور با حیوانات درنده مبارزه می‌کردند.

مورخان درباره‌ی این مبارزه‌ی وحشیانه اطلاعات کافی ندارند. آن‌ها همین‌قدر می‌دانند که گلادیاتورها در فاصله‌ی زمانی بین سال‌های 264 قبل از میلاد تا 440 پس از میلاد نبرد می‌کردند. این جگجویان از میان اسرای جنگی یا جنایتکاران محکوم به مرگ انتخاب می‌شدند.
تعداد اندکی از گلادیاتورها را نیز سربازان قدیمی یا رومیان ثروتمند تشکیل می‌دادند که برای کسب شهرت و مقام در این نبرد‌ها شرکت می‌کردن
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما