loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اسرائیلیات تاریخی

5 (1)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78952 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
85,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در مقدمه این کتاب می خوانیم:

«تاریخ یهود ایران» با عنوان بسیار کلی و بسیار گسترده ای که دارد، بهانه ای بود تا آثار مربوط به آن از سوی نویسندگان و فعالان یهودی و صهیونیست، چه ایرانی و چه غیرایرانی مورد توجه، معرفی و نقد قرار گیرد.

این آثار که با اهدافی خاص از جمله باستان گرایی، اسلام ستیزی، شیعه هراسی، مظلوم نمایی، وجود یهودستیزی در ایران و … به رشته تحریر درآمده است، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در خارج از کشور سازماندهی قابل توجهی پیدا کرد و روز به روز شاهد تنوع، گستردگی و تعدد قابل اعتنایی از آن هستیم که مخاطبان ویژه ای هم در سطح جهانی پیدا کرده است.

کتاب «اسرائیلیات تاریخی» بر آن است تا در مسیر شناسایی و نقد آثار مرتبط با حوزه یهود، ایران، اسرائیل و صهیونیسم و موضوعات مربوط با آن، مخاطبان داخلی را متوجه این فعالیت سازمان یافته با محورهای مشخص و هدفمند نماید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما