loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دولت مدرن در روابط بین الملل

5 (1)

ناشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

نویسنده مجتبی عبدخدایی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 423

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 78979 10003022
65,000 58,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

دولت مدرن نهادی است که حاکمیت آن به تمامی واحدهای عرصه بین الملل گسترش یافته و جوامع مختلف را ناگزیر از پذیرش خود نموده است. این نوشتار با دغدغه پاسخگویی به نیازهای اجتماعی سیاسی دولت دینی و با رویکردی تحلیلی و روش شناسانه که برآمده از درآمیختن سطوح مختلف تحلیل در رشته های علمی جامعه شناسی و سیاست و حقوق و روابط بین الملل است، تلاش دارد از مباحث فلسفی دولت فراتر رود و شکل گیری و تحول این نهاد را در فرایند پاسخگویی به نیازها و پیچیدگی های مدیریتی جامعه مدرن بازشناسد. جامعه ای که همراه با دگرگونیهای علمی، صنعتی و نظامی، دست به گریبان تحولات فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بوده است. همچنین می کوشد نگاه اندیشمندانی را که در مقوله دولت در اسلام قلم می زنند، معطوف به بررسی مجدد موضوع شناسی این نهاد نماید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما