loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تحلیلی بر نگاه امام (ره) به هنر و رسانه

5 (2)

ناشر بیان معنوی

نویسنده علیرضا پناهیان

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 83

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب تحلیلی بر نگاه امام (ره) به هنر و رسانه که مرور و تحلیلی است بر بخشی از نظرات و اندیشه های امام خمینی(ره) در خصوص هنر و رسانه، در چهار فصل تنظیم شده است:
- نگاه ما به نگاه امام
- نسبت امام با هنر و رسانه
- نگاه امام به هنر
- نگاه امام به رسانه

در لابه لای مباحث، نیم نگاهی نقادانه به وضعیت امروز کشور، و فاصله های آن با وضع مطلوب نیز صورت گرفته است و به صورت جسته و گریخته پیشنهادهایی در راستای عملیاتی شدن نظرات حضرت امام در عرصۀ هنر و رسانه نیز مطرح شده است.
کتاب تحلیلی بر نگاه امام (ره) به هنر و رسانه، نوشته علیرضا پناهیان است و در انتشارات بیان معنوی به چاپ رسیده است.

تنها هنری مورد قبول قرآن است که صیقل دهندۀ اسلام ناب محمدی (صلّی الله علیه وآله وسلّم، اسلام ائمۀ هدی) (علیهم السلام) ، اسلام فقرای دردمند، اسلام پابرهنگان، اسلام تازیانه خوردگانِ تاریخِ تلخ و شرمآور محرومیت ها باشد. اسلام فقرای دردمند، اسلام پابرهنگان، اسلام تازیانه خوردگانِ تاریخِ تلخ و شرمآور محرومیتها باشد. هنری زیبا و پاک است که کوبنده سرمایه داری مدرن و کمونیسم خون آشام و نابود کننده اسلام رفاه و تجمل، اسلام التقاط، اسلام سازش و فرومایگی، اسلام مرفهین بیدرد، و در یک کلمه «اسلام امریکایی» باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما