loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ازدواج و همسرداری انبیا از منظر قرآن و حدیث

ناشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 232

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79001 10003022
38,000 34,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ازدواج و همسرداری مقوله ای است که تدبیر الهی در زندگی انسان مقرر کرده و انسان نمی تواند از آن بیگانه باشد؛ حتی انبیا که در اوج لذات معنوی زندگی می کردند با ازدواج و همسرداری بیگانه نبودند. تحولات عصر جدید بر زندگی انسان از جمله در مقوله ازدواج و روابط زوجین تأثیر داشته و تنگناهایی را به وجود آورده است. بازگشت به وحی و معارف اصیل انبیا که صادق ترین و امین ترین راهنمایان بشرند، می تواند روزنۀ امیدی برای برون رفت از این تنگناها باشد.

انگیزه این نوشتار نشان دادن نگاه و سیره انبیا الهی درباره ازدواج و همسرداری است. مطمئن ترین راه دستیابی به نگاه و سیره انبیا(ع) در هر مقوله ای از جمله ازدواج و همسرداری، رجوع به قرآن و سخنان معصومان(ع) است. اطلاعات مطرح شده در قرآن و سخنان معصومان(ع) درباره نگاه و سیره انبیا(ع) در خصوص ازدواج و همسرداری، فراوان و تفصیلی نیست؛ لیکن همین اطلاعات کم و کلی، پاسخگوی بسیاری از سؤال ها و چالش های موجود در جامعه امروز است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما